قیمت سپتیک تانک

 شناخت سپتیک تانک و قیمت سپتیک تانک :

اگر به دنبال خرید سپتیک تانک هستید و به سایت های بسیاری را در گوگل بررسی کرده اید با یک تعریف واحد سپتیک تانک شده اید و آن هم این است که سپتیک تانک قدیمی ترین و ساده ترین روش درمان انسانی باشد بهداشتی می باشد که در آن وجود دارد. برخی از مناطق و برخی از کشورها به عنوان یک سیستم تصفیه گر و درمان گر بسیار کاربردی به شمار می روند که این سیستم به عنوان یک نماد توسعه یافته در نظر گرفته می شود و علت آن نیز مهم است که به سلامت محیط زیست می شود. . سپتیک تانک  مخزنی است که در آن به کمک فرآیندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی و بیولوژیکی تصفیه می شود. از  سپتیک تانک ها در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی، کارخانجات تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها، مجتمع های تفریحی و ورزشی استفاده می شوند. سپتیک تانک دارای اجزای می تواند باشد که هریک در کنار هم به درمان بهتری کمک کند. قیمت سپتیک تانک برای خرید و فروش این سیستم در نظر گرفته شده است. اما ما بر حسب تجربه و نه فقط تبلیغ محصول به شما می گوییم که قیمت سپتیک تانک در مقابل تمام مزیت های که دارد و صرف جوی های اقتصادی در هزینه های ثانویه می شود، واقعا ملاک ارزشی برای نیاز به دانستن وجود یک تانک سپتیک در کاربردهای مختلف نیست. 



مکانیزم عملکرد سپتیک تانک :

فارغ از متری و نوع سپتیک تانک باید بگوییم که تمامی سپتیک تانک ها از فرآیند واحدی برای استفاده از منابع انسانی استفاده می کنند. ابتدا از طریق لوله ورودی ورودی بخش اول سپ تانک حدود دو سوم حجم مخزن را به خود اختصاص داده است، می شود. این بخش که توسط یک دیواره جداکننده از بخش دوم مخزن جدا شده است. با ورود به این بخش، مواد معلق و ذرات خارجی به علت وزن بیشتر خود به سمت پایین حرکت می کند و در کف مخزن ته نشین می شوند و با عنوان سرباره یا لجن در مراحل بعدی می بایست تبدیل شوند. روغن و نیز می‌تواند به دلیل داشتن وزن مخصوص کمتری نسبت به ثابت باشد، به سمت بالا حرکت کرده و بر روی سطح شناور می‌گردند. تجمع مواد ته نشین شده در کف مخزن سپتیک تانک باعث ایجاد توده ای از لجن شده و میکروارگانیسم ها و باکتری ها در آن تکثیر یافته و رشد می شود. واکنش‌های بیولوژیکی که در جریان تکثیر و رشد آنها اتفاق می‌افتد باعث می‌شود که مواد آلاینده تجزیه و تحلیل شود و آلی‌کی شود. انجام این واکنش باعث تبدیل حجم قابل توجهی از لجن به بیوگاز و کاهش حجم لجن می شود. بیوگاز تولید می شود که از طریق لوله خروج بیوگاز از سپتیک تانک خارج می گردد. در ادامه پساب بخش اول با عبور از مسیر ارتباطی تعبیه شده در جداکننده دیوار، بخش دوم سپتیک تانک می بخشد دوم سپتیک تانک می شود. در این ذرات بسیار ریز روغن و روغنی که در باقی مانده است، بر روی سطح شناور می گردند. در نهایت پساب زلال شده از طریق لوله خروجی از سپتیک تانک خارج می شود. لجن انباشته در تیک تانک پس از حدود دو سال با مراجعه به مراکز تخیله و تعمیرات سپتیک تانک نیاز به سپ دارد. به هنگام بهتر است، کمی از لجن را در سپتیک تانک باقی بگذارید.

موارد کاربرد سپتیک تانک :

ویژگی های سپتیک تانک باعث تاثیر آنها در بخش های مختلف خانگی، بهداشتی و صنعتی می شود. برخی از اصلی ترین موارد کاربرد سپتیک تانک عبارتند از:

1- پیش فیلتر و مقدماتی برای بهداشتی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و رستوران ها به دلیل قوانین شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست.

2- حذف ته نشینی، ورزش و روغن های موجود در رستوران ها و سالن های غذاخوری جهت جلوگیری از سریع شدن چاه جذب و گرفتگی لوله ها باعث تجمع و ذرات درشت قابل ته نشینی می شود.

3- ذخیره سازی و پمپاژ در سیستم های تصفیه

 قیمت مخزن سپتیک :

یکی از انواع سپتیک تانک ، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره می باشد که طراحی سپتیک تانک های دوجداره پلی اتیلن به صورت تخصصی می باشد . در صورت درخواست مشتریان عزیز طراحی خاص سپ تانک توسط تیم فنی مجموعه پایپ گستر انجام می شود. قیمت سپتیک تانک  از نوع پلی اتیلن دوجداره به عوامل متعددی است. حجم، ابعاد سپتیک تانک، ظرفیت، متریال، نرخ دلار که بر روی مواد پلیمری تاثیر مستقیم می گذارد ، شکل، تعداد ورودی و خروجی ها و دیواره ها و بخشهای مخزن و .... جهت  محاسبه اندازه و قیمت سپتیک تانک آحتما و حتما قبل از خرید سپتیک تانک پلی اتیلن با کارشناسان ما را بررسی کنید. اما جهت خرید و اجرای سپتیک تانک ها نیز باید به موارد زیر دقت کنید.

ظرفیت مورد نیاز سپتیک :

نوع و سایز ورودی و خروجی سپتیک تانک ها

میزان بار ترافیکی قابل تحمل سپتیک تانک های پلی اتیلن

نسیت(ضخامت) پروفیل بکار رفته در سپتیک تانک

قیمت روز مواد اولیه از پتروشیمی

نوع خانگی یا صنعتی بودن سپتیک تانک

تعداد دریچه بازدید، دیوایدر به کار رفته در سپتیک تانک

نوع و سایز رینگ و فلنچ و موفه و لوله تکجداره یا دوجداره

قیمت سپتیک تانک مشهد :

در شهرهای زیارتی و یا سیاحتی و توریستی کشورمان از قبیله هایی که به مشهد می آیند هتل ها، رستوران ها و مسافرخانه های بسیاری در حال خدمات دهی می باشند. در این مراکز اگر از سیستم های تصفیه کننده بهداشتی از خانواده سپ تانک و استفاده از گیرتیک استفاده نمی شود و می تواند بدون تفکیک و تجزیه و تحلیل به سیستم شهری ریخته شود. سیستم یکپارچه شهری دچار مشکلاتی خواهد شد از اینرو پیشنهاد می کنم این ارگانها حتما با نصب سپتیک تانک به حفظ بهتر محیط و بهداشت انسان و شهر خود کمک بیاییم. گروه صنعتی پایپ گستر در شهر مشهد و چند شهر تردد کشور عزیزمان ایران شعبه و نمایندگی فروش محصولات پلیمری در حوزه آب و تاسیس شده است تا قیمت سپتیک تانک بدون دخل و تصرف واسطه و قیمت تمام شده برای شما تخمین زده شود و سپ شود. تانک خود را با همان قیمت درب کارخانه دریافت می کنید. مواد به کار رفته در تمامی محصولات پلی اتیلن درجه یک با گرید EX3امیرکبیر می باشد.سپتیک پلی اتیلن تولیدی قابل عرضه در نمایندگی مجاز ما در مشهد دارای گارانتی مادام العمر می باشد.با خرید خرید گیر ( grease trapper) و مخازن سپتیک نیز در پروژه های عمرانی خود به راحتی مجوز وزارت بهداشت را دریافت می کنند.

قیمت سپتیک تانک اهواز :

مواردی که در بالا نیز اشاره به شهرهای پر تردد و استفاده از سپتیک تانک در برخی از کاربران جزوه الزامات دریافت مجوز می باشد. در شهر اهواز از نظر آب و هوا و جریان رودخانه کارون جزو شهرهای پرتردد در نوروز می باشد.سالانه تعداد زیادی از ایرانیان برای زنده کردن رشادت های رزمندگان از طریق اردوهای راهیان نور به این شهر سفر می کنند. تعداد هتل های این شهر هم زیاد و نیازمند سیستم تصفیه می باشد. در اهواز تولید کننده سیستم های تصفیه وجود ندارد اما گروه صنعتی پایپ برای کاهش قیمت سپتیک تانک در این شهر تدبیری اندیشیده شده است. ما محصولات خود را با قیمت نزدیک به کارخانه در اختیار مردم و کارفرمایان عزیز اهوازی قرار داد . جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.



Comments

Popular posts from this blog

مراحل نصب سپتیک تانک