سپتیک تانک پلی اتیلن

 

مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن :

گروه صنعتی پایپ گستر مفتخر است که سپتیک تانک پلی اتیلن را در دو مدل سپتیک تانک پلی اتیلن تک محفظه ای و سپتیک تانک پلی اتیلن دو محفظه ای  و یا چندبخشی طراحی و ارائه می دهد. پایپ گستر تولید کننده پیشرو مخازن پلی اتیلن در جهان، از سال 1370 هجری شمسی، سپتیک تانک پلی اتیلن را تولید می کند. با چنین تجربه ای، گروه صنعتی پایپ گستر محصولات اثبات شده ای را برای شما با بالاترین کیفیت ارائه می دهد که می توانید برای سال ها به آنها به عنوان خدمات قابل اعتماد و بدون دردسر حساب کنید. سپتیک تانک های تولیدی شرکت پایپ گستر دارای ضمانت کامل سه ساله هستند و توسط ادارات بهداشت منطقه ای و استانی جهت استفاده در بخشهای مختلف و صنایع مختلف تایید شده اند.

انتخاب محل نصب سپتیک تانک پلی اتیلن :

هنگامی که به دنبال خرید سپتیک تانک پلی اتیلن هستید، لطفاً ویژگی ها و موارد زیر را در نظر بگیرید و متوجه خواهید شد که سپتیک تانکهای پلی اتیلن تولیدی شرکت پایپ گستر از نظر عملکرد و طول عمر فراتر از انتظارات شما خواهند بود.



سهولت نصب سپتیک تانک پلی اتیلن :

برای تعویض سیستم سپتیک پلی اتیلن  و ساخت خانه جدید، سپتیک تانک های پلی اتیلن پایپ گستر بسیار بادوام و با نصب سریع و آسان طراحی شده اند. هر سپتیک تانک پلی اتیلنی تولیدی پایپ گستر را می توان با یک کامیون وانت به محل کار و پروژه منتقل کرد و تنها توسط دو نفر حمل کرد. این به شما امکان می دهد مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن  را در برنامه خود به سادگی و سهولت نصب کنید.

سپتیک تانکهای پلی اتیلنی یکپارچه گروه صنعتی پایپ گستر :

سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی این شرکن با قالب گیری چرخشی با استفاده از فرآیند قالب گیری چرخشی تولید می شوند که یک مخزن یک تکه، بدون درز و ضد آب تولید می کند.

طراحی سپتیک تانک پلی اتیلن با استحکام برتر :

دنده و قرارگیری دنده یکپارچگی ساختاری عالی را برای مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن ایجاد می کند.

مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن با مقاومت شیمیایی عالی :

این دسته از مخازن تصفیه کننده فاضلاب بهداشتی تحت تأثیر مواد شیمیایی خاک و مواد شیمیایی و گازهای موجود در فاضلاب قرار نمی گیرد، بنابراین تانک های سپتیک شرکت پایپ گستر مانند سایر مخازن زنگ زده یا خورده نمی شوند و نیازی به پوشش اضافی ندارند. دستورالعمل های دقیق کیفیت پایپ گستر یک مخزن سپتیک ایمن برای محیط زیست را تضمین می کند.

سپتیک تانک پلی اتیلن یک محفظه ای یا دو محفظه :

مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن ما از ظرفیت 2200 لیتر تا 10000 لیتر به صورت مخازن تک محفظه یا دو محفظه (2/3 - 1/3) در دسترس هستند. قبل از نصب هر مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن ، باید با اداره بهداشت منطقه خود برای الزامات خاصی که ممکن است استان یا منطقه شما اعمال کند، بررسی کنید.

سپتیک تانک های پلی اتیلن شرکت پایپ گستر :

مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی این شرکت در ظرفیتهای 1000 لیتر تا بیش از 10 هزار لیتر بصورت پیش ساخته یا دمونتاژ برای شما آماده نصب می شوند. مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن از پیش لوله کشی شده ما شامل مجموعه های سه راهی نصب شده در ورودی و خروجی است. سه راهی ها مطابق با کد هر حالت اندازه/برش می شوند، بنابراین مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن دریافتی شما برای نصب آماده می شود.

درب ضد آب :

مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ گستر با یک درب گنبدی مجهز شده اند. این طراحی بهبود یافته به طور قابل توجهی قوی تر از سایر مدلهای دیگر درپوش سپتیک تانک پلی اتیلن است. هنگام خروج مخزم سپتیک تانک پلی اتیلن از کارخانه ما، درب با چهار پیچ فولادی ضد زنگ به مخزن سپتیک تانک متصل می شود و به طور استاندارد با یک واشر فوم پلی اتیلن بین درب و مخزن عرضه می شود. واشر یک مهر و موم ضد آب در ناحیه درب مخزن سپتیک تانک ایجاد می کند.

لوازم جانبی موجود تعبیه شده بر روی سپتیک تانک پلی اتیلن :

ضمیمه های منهول و ترکیبات درب-بالا برای رساندن دسترسی به مخزن به درجه و مطابق با مشخصات کد موجود هستند.

 

سپتیک تانک پلی اتیلن دو محفظه :

سپتیک تانک های پلی اتیلن دو بخشی شرکت پایپ گستر مجهز به روکش منهول و روش های دقیق نصب هستند. پسوندهای منهول و ترکیبات درب/رایزر برای دسترسی به مخزن به درجه و مطابق با مشخصات کد موجود هستند. سپتیک تانک پلی اتیلن دو محفظه ای در ظرفیتهای بالا طراحی و تولید می گردد.

سپتیک تانک های پلی اتیلن دو محفظه ای شرکت پایپ گستر قط برای استفاده در زیر زمین تولید شده اند. استفاده از مخازن در بالای زمین ممکن است منجر به تغییر شکل مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن شود. استفاده از مخازن سپتیک تانک پلی اتیلن دو محفظه ای بصورت سفارشی ساز در  بالای زمینی بسیار مقرون به صرفه تر است.

تمام سپتیک تانک های پلی اتیلن دو بخشی این شرکت  در تمامی تاسیسات، مجهز به درب گنبدی ضد آب هستند. این درب گنبدی به طور قابل توجهی قوی تر از درب های قبلی است که ما ارائه کرده ایم.

 

سپتیک تانک های پلی اتیلن دو حفظه ای نسبت به سپتیک تانک های بتنی قدیمی قوی تر، نصب آسان تر و کم هزینه تر هستند  با این حال آنها همچنان کیفیت ساخت و ایمنی مورد انتظار شما را ارائه می دهند. مخازن  سپتیک تانک پلی اتیلن دو بخشی که از پلی اتیلن با چگالی بالا با بازدارنده های UV ساخته شده اند، بصورت افقی طراحی شده تا برای نصب در زیر زمین تا ارتفاع 1 متر استفاده می کنند. سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت پایپ گستر تست های تنش مکانیکی شدید را پشت سر گذاشته اند. هر مخزن دارای یک کد سریال جداگانه است و به طور کامل از تاریخ تولید مستند است.

سپتیک تانک های پلی اتیلن دو محفظه ای  با کنترل های کیفی دقیق طراحی و تولید می شوند. طراحی دنده عمیق ذوزنقه ای و سیستم بافل داخلی، سپتیک تانک پلی اتیلن گروه صنعتی پایپ گستر را به انتخاب صنعتی تبدیل کرده است. فقط مخازن ما دارای یک واشر سفارشی در درب هستند. این واشر که از لاستیک نیتریل اکسترود شده ساخته شده است، به درب آن می چسبد و از مهر و موم ضد آب اطمینان می دهد. طراحی منحصر به فرد درب ما با اتصالات نایلونی در جای خود قفل می شود و نیازی به اتصال دهنده های فلزی که می توانند خورده شوند و از کار بیفتند را از بین می برد. سیستم بافل مخزن سپتیک تانک پلی اتیلن منحصر به فرد ما جریان فاضلاب را کند می کند و آن را به وسط مخزن هدایت می کند تا فاضلاب بتواند از مواد جامد جدا شود. یک بافل خروجی به مایعات نیمه تصفیه شده اجازه می دهد تا برای تصفیه بیشتر به بیرون جریان پیدا کنند. از مزایای طراحی بافل می توان به استحکام بیشتر، تطبیق پذیری و سهولت نصب اشاره کرد. سپتیک تانک های پلی اتیلن  در طرح های یک محفظه و دو محفظه موجود هستند و برای نگهداری مایعات تا وزن مخصوص 1.7 تولید می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سپتیک تانک پلی اتیلن به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

قیمت سپتیک تانک

مراحل نصب سپتیک تانک